eSport, czyli jak wypełnia się stadiony fanami gier
Esport to niezwykłe zjawisko, które z roku na rok jest coraz większe. Co za tym stoi? Zapraszam na czwarty odcinek serii realizowanej razem z Mercedes-Benz Polska.
Esport to niezwykłe zjawisko, które z roku na rok jest coraz większe. Co za tym stoi? Zapraszam na czwarty odcinek serii realizowanej razem z Mercedes-Benz Polska.
Jak wyglądał pierwszy naprawdę luksusowy samochód w dziejach? I w jaką stronę zmierza luksus przyszłości? Zapraszam na trzeci odcinek serii realizowanej razem z Mercedes-Benz Polska.
Jak wyglądały wielkie rewolucje przemysłowe? I jaka rewolucja właśnie się dzieje? Zapraszam na drugi odcinek serii realizowanej razem z Mercedes-Benz Polska.
Jak duży wpływ ma obecna sytuacja klimatyczna na producentów samochodów? Czy nowoczesna technika może nam pomóc w uratowaniu Ziemi? Zapraszam na pierwszy odcinek serii realizowanej razem z Mercedes-Benz Polska. Tu…
Szykuje nam się kolejna rewolucja na miarę YouTube. Jak podaje Polska Agencja Prasowa już co piąty polski internauta w wieku 19-49 deklaruje, że słucha podcastów, co oznacza, że użytkownicy podcastów…
Korzystanie ze smartfonów przez uczniów w szkołach źle wpływa na zdolności poznawcze. Dzieci korzystające podczas lekcji z telefonów komórkowych mają gorsze wyniki w nauce.
Co możesz wyczytać z numeru PESEL o sobie? I w jaki sposób zapamiętać PESEL swój lub kogoś bliskiego?
Czasami warto zwolnić, zatrzymać się i nabrać odpowiedniej perspektywy. Co powiecie na caluteńką Ziemię widzianą w ten sposób?
Polimaty Plus to znak, że za parę dni pojawi się nowy odcinek :) Dziś poszukamy najdroższych książek w historii!
Dlaczego mówi się, że czytamy książkę „od deski do deski”? Komu groziło zatrucie ołowiem? Jak długo powstawały dawne wydruki, które dzisiaj na komputerze robimy w parę sekund? Zapraszam na magiczną…
Historyczne kroje pisma, mające dobre 200-250 lat, które wykorzystywano w dawnym drukarstwie znajdziecie także w swoich edytorach tekstu. Nie starzeją się i ciągle są w użyciu. Oto trzy przykłady.
Gry wideo stały się jedną z ważniejszych gałęzi branży rozrywkowej. Przez minione 40 lat sporo się w tym temacie zmieniło…